dijous, 23 de desembre del 2010

Moltes gràcies. Molta sort. Bones festes i un millor 2011

Els finals d’any sempre són un excel•lent moment per fer balanç del que s’ha fet durant la temporada. En aquesta ocasió, també és un bon moment, a més, per fer balanç de tot el que s’ha fet en aquesta legislatura, en aquesta etapa que tot just acaba.

Però jo no vull repassar tot el que s’ha fet, no és el moment. L’experiència em diu que tampoc serveix de res, ja que em fet el que s’esperava de nosaltres, ni més ni menys. Tampoc vull entrar en com ho hem fet. Ho hem fet com s’esperava que ho féssim, com s’havia de fer, ni millor ni pitjor; el millor que hem sabut, posant el cap i el cor en cada decisió.

Sí que crec, però, que en l’àmbit que ens toca, el de les telecomunicacions i la societat de la informació, durant aquests 4 anys, i si em permeteu, durant els darrers 7 (amb un parèntesi de 8 mesos), s’han fet moltes coses, s’han fet crec que bé, i s’ha avançat, i molt.

Ja està dit i ja està amortitzat. Des de demà, això ja no serveix ni val per res. Només serà un record. Acaba una etapa i en comença una de nova. Ni millor ni pitjor, diferent. I es farà feina, i es farà, sense cap dubte, com toca. En part basada en la que ja s’ha fet els darrers 7 anys com part de la nostra s’havia basat en l’anterior. I hi haurà idees noves i gent nova i projectes nous que caldrà recolzar i empènyer.
Vull aprofitar aquesta línies per agrair-vos a tots, el suport que he tingut de tots vosaltres. Fins i tot vull agrair la crítica i els obstacles d’aquells que no ens heu ajudat ni heu cregut en les nostres idees, perquè amb els vostres dubtes i obstacles heu fet els nostres projectes més forts i millors.

He après moltes coses, tècniques i humanes. Sincerament, crec que professionalment i intel•lectual he guanyat en aquesta etapa al sector públic. He fet el que sé fer, aprendre i treballar, com ho sé fer, amb passió, il•lusió i constància, amb qui ho sé fer, amb els millors, amb l’objectiu que em motiva, transformar el nostre país en un Estat lliure, on la gent tingui millor qualitat de vida, les empreses millor competitivitat i productivitat, i les administracions públiques més eficiència i eficàcia, a l’alçada que mereix el país, trobant en les TIC i en la meva posició privilegiada un instrument vers aquest objectiu.

Quan vaig aterrat al sector públic català en l’àmbit de les TIC venia de l’estranger, del sector privat i de l’entorn industrial elèctric, i en el meu univers les sigles TIC quedaven molt lluny. Avui les TIC formen part d’aquest nou univers que he construït en aquests anys amb vosaltres i he de donar les gràcies a tots els mestres que he tingut al llarg d’aquest temps i sobre tot a aquells que em van fer la confiança i l’honor de proposar-me en el seu moment.

He aprofitat les vostres idees, he begut de les fonts del vostre talent, he procurat assimilar el vostre coneixement, però el que s’ha fet ho heu fet vosaltres, el sector TIC a Catalunya, els professionals TIC de la Generalitat, STSI, CTTI, ITCAT, CESICAT, FOBSIC, I2CAT. Vosaltres sou els qui demà hi seran, i l’endemà i l’altre... fent que la roda no pari i que el País i les seves TIC segueixin avançant. Gràcies de nou pel suport, pel vostre compromís, per la vostra generositat i per la vostra professionalitat.

Espero haver estat a l’alçada de la missió encomanada per aquells que varen confiar en mi. Del que estic convençut és de que vosaltres hi heu estat, tots, en el paper que s’esperava de cadascú.

No tinc clar cap a on em portarà el meu futur. He decidit que deixaré que aquest em sorprengui, de la mateixa manera que us recomano que us deixeu sorprendre per la nova etapa que tot just comença. Resto a la vostra disposició per tot allò que necessiteu i hi pugui ajudar. Seguiré al servei de Catalunya des d’una nova il•lusió, des d’una altra òptica.

Sort al nou govern de Catalunya, que també és el meu, doncs tot i no haver-lo votat, el meu poble l’ha triat.

Moltes gràcies. Molta sort. Bones festes i un millor 2011.

Visca Catalunya!

2 comentaris:

Jaume ha dit...

el vaig veure al gamelab a finals de juny. Per curiositat, segueix al sector TIC? on està ara?
Una salutació,
J.R

Jordi Bosch i Garcia ha dit...

Jaume,
Disculpa que no pugui personalitzar la resposta ja que no puc reconèixer qui ets. En qualsevol cas estic de freelance treballant i col·laborant en diferents projectes, diversos d'ells al voltant del sector del videojoc a Catalunya.
Salut
Jordi